Σαν φοίνικας, Παλαιστίνιοι φοιτητές στη Γάζα εγκαινιάζουν την «Εβδομάδα κατά του Ισραηλινού Απαρτχάιντ 2026» στο Κέντρο Μέσων Ενημέρωσης Αλληλεγγύης της Ένωσης Παλαιστινίων Δημοσιογράφων.
Αντιμέτωποι με τη συνεχιζόμενη γενοκτονία από το Ισραήλ, που μεταδίδεται ζωντανά και το υποκείμενο καθεστώς αποικιοκρατίας και απαρτχάιντ που διαρκεί 77 χρόνια, οι φοιτητές στέλνουν ένα μήνυμα Sumud και ανθεκτικότητας στον κόσμο:
«Η βαρβαρότητά τους δεν θα σπάσει ποτέ τη θέλησή μας να αντισταθούμε και να αγωνιστούμε για ελευθερία, δικαιοσύνη και ισότητα. Η Παλαιστίνη μας ελευθερώνει όλους».
Συμμετάσχετε τώρα στην #IsraeliApartheidWeek













