Αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη στον Μαραθώνιο

Στον Μαραθώνιο Αθήνας έτρεξε η αλληλεγγύη, τιμώντας τον λαό της Παλαιστίνης και τον αγώνα του για ελευθερία, ανεξαρτησία και δικαιοσύνη.