Στις 25 -29 Αυγούστου στην Γενεύη θα γίνει η συνάντηση της Συνθήκης για το εμπόριο όπλων.
Ζητάμε από τα κράτη μέλη της Συνθήκης να εξαιρεθεί το Ισραήλ από το εμπόριο όπλων καθώς διαπράττει γενοκτονία. Τα κράτη μέλη που πουλάνε όπλα στο Ισραήλ παραβιάζουν κατάφωρα τη συνθήκη.
Στείλτε το email σας στον παρακάτω σύνδεσμο








