Με μαζική και μαχητική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε σήμερα, Σάββατο 17 Μαΐου, η συγκέντρωση και πορεία για την 77η επέτειο της Νάκμπα – της μεγάλης καταστροφής του Παλαιστινιακού λαού που ξεκίνησε με την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ το 1948 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα μέσα από εθνοκάθαρση, κατοχή και γενοκτονία.
Η πορεία ξεκίνησε από το Πάρκο Ελευθερίας και κατευθύνθηκε στην ισραηλινή πρεσβεία. Χιλιάδες άνθρωποι – εργαζόμενοι, φοιτητές, σωματεία, οργανώσεις της Αριστεράς και συλλογικότητες αλληλεγγύης, διαδήλωσαν ενάντια στη συνεχιζόμενη γενοκτονία στη Γάζα, τους καθημερινούς βομβαρδισμούς, τον λιμό που επιβάλλει το Ισραήλ και την πλήρη καταστροφή κάθε συνθήκης ζωής για τον Παλαιστινιακό λαό.
Οι διαδηλωτές κατήγγειλαν όχι μόνο το ισραηλινό δολοφονικό καθεστώς και τους δυτικούς συμμάχους του, αλλά και την ελληνική κυβέρνηση, που συνεχίζει να στηρίζει στρατιωτικά, οικονομικά και πολιτικά το Ισραήλ, ενώ χύνει κροκοδείλια δάκρυα για τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλού. Η απαίτηση είναι για άμεση διακοπή της στρατηγικής συμμαχίας και κάθε διμερούς συνεργασίας Ελλάδας–Ισραήλ σε όλους τους τομείς.
Η σημερινή πορεία ήταν και μια απάντηση στις χυδαίες φωνές που καλύπτουν και κανονικοποιούν την γενοκτονία και την εθνοκάθαρση από το Ισραήλ με το πρόσχημα του αντισημιτισμού. Η Παλαιστίνη δεν είναι μόνη, και ο αγώνας για απελευθέρωση, δικαιοσύνη και αξιοπρέπεια συνεχίζεται…
Φωτογραφίες: Μάριος Λώλος κ.α.





















