Το Ισραήλ δολοφόνησε δύο δημοσιογράφους

“Σήκω να πεις τις ειδήσεις, σήκω!”

Ο πατέρας του Mohammed Mansour θρηνεί πάνω από το πτώμα του δολοφονημένου γιου του, σήμερα στη Γάζα.

Ο Mohammed, δημοσιογράφος του Palestine Today, δολοφονήθηκε με πλήγμα απευθείας στο σπίτι του.

Λίγη ώρα αργότερα, o Hossam Shabat, δολοφονείται με πλήγμα της ισραηλινής αεροπορίας κατευθείαν στο αυτοκίνητο του. Η κηδεία τους έγινε σήμερα το απόγευμα.

Ο Hossam ήταν ένας από τους 6 δημοσιογράφους του Al Jazeera είχε δημόσια προσδιορίσει ως “στόχους δολοφονίας”.

Ο αριθμός των δολοφονημένων δημοσιογράφων στη Γάζα φτάνει αισίως τους 208.

Οι δημοσιογραφικές ενώσεις της Δύσης σιωπούν.

Μαζί τους και οι ελληνικές.

Θα συνεχίσουν να καλύπτουν κανονικά την δράση του κράτους που δολοφονεί τους συναδέλφους, της πρεσβείας που αιτιολογεί τις εκτελέσεις δημοσιογράφων..